Daha iyi bir Yaşam

Markamız

Bugün ve gelecekte, insanların yaşamlarını iyileştirmek ve içinde bulunduğumuz topluma katkı sağlamak istiyoruz.

Bayer’de, gelecek ve geleceğin sunacağı tüm olasılıklara dair heyecan duyuyoruz. En iyi yaptığımız ve en önem verdiğimiz konu, sağlık ve beslenmeyi geliştirmek. Çünkü, ürettiğimiz çözümler yarınki yaşamı ilerletecek, insanların ve gezegenin gelişmesine yardımcı olacak. Daha iyi bir yarın için çaba göstermemiz gerektiğine ve anca bu şekilde hayatı tüm potansiyeliyle yaşayabileceğimize inanıyoruz.

Daha uzun yaşayan insanlar ve artan nüfus göz önüne alındığında, herkes sağlıklı kalmak ve yeteri kadar beslenmek istiyor. Tüm dünya için bu çok büyük bir zorluk, ve buna çözüm bulabilmek, Bayer’de bizi harekete geçiriyor ve motive ediyor!

Her gün bilgi ve becerilerimizi insanlık adına çalışmak, yaşamı biraz daha iyi hale getirmeye yardımcı olan ürünler geliştirmek ve sunmak için ortaya koyuyoruz. İşte bu tam olarak bizim ne yaptığımız:

“Daha iyi bir yaşam için bilim“

Markamız neyi temsil ediyor?

Bayer cross

Bayer logosu, dünyanın en bilinen marka sembollerinden biridir. Bayer, nesiller boyunca yeterlilik, kalite ve güvenle eş anlamlı oldu.

Bunların yanısıra, markamızla özdeşleştirdiğimiz başka özellikler de var:

İyimserlik

// İlham veren pozitiflik: evet, daha iyi bir yarın yaratabiliriz.

Tutku
// Görev ve heyecanımızın birleştiği yer

Vizyonerlik
// Lider olarak hareket etmek ve kendinden emin ilerlemeyi sürdürmek.

Bu marka özellikleri, görünüşümüzde ve yaklaşımlarımızda bize rehberlik ediyor – sıcak,insancıl,güven sahibi, dinamik ve enerjik.

İyimser, tutkulu, vizyoner – Bayer markasının özellikleri
İyimser, tutkulu, vizyoner – Bayer markasının özellikleri
İyimser, tutkulu, vizyoner – Bayer markasının özellikleri
İyimser, tutkulu, vizyoner – Bayer markasının özellikleri
İyimser, tutkulu, vizyoner – Bayer markasının özellikleri
İyimser, tutkulu, vizyoner – Bayer markasının özellikleri